وبلاگ

معرفی کامل شرکت سپاهان باتری

باتری ماشین از جمله قطعات مهم خودرو می باشد که وظیفه برق رسانی به قطعات خودرو را بر عهده دارد. طبیعتا ماشین بدون داشتن باتری قادر به روشن شدن نیست. در بازار کشورمان انواع مختلفی از باتری ماشین وجود دارد که هر یک دارای خصوصیات و کیفیت های متفاوتی می باشند.

شرکت سپاهان باتری یکی از همان شرکت های معتبر و بنام در زمینه تولید باتری ماشین می باشد. برای اطلاع کامل از این شرکت خوشنام تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تاریخچه شرکت سپاهان باتری

شرکت سپاهان باتری از سال 1378 در شهرک صنعتی اشترجان اصفهان شروع به فعالیت کرد. سپاهان باتری در ابتدا تمام شروع به تولید انواع صفحات، تجهیزات و لوازم بدنه باتری و اتصالات آن، اسید باتری و آب مقطر کرد و تا سال 1382 به این روند ادامه داد.

فاز بعدی کارخانه سپاهان، یک سال بعد و در سال 1383 به بهره برداری رسید. این فاز شامل خطوط تولید صفحات کلسیمی بود که به وسیله ی فناوری های روز اروپایی و به شیوه Expanded metal انجام می‌گرفت. فاز سوم سپاهان باطری هم در همین سال طراحی گردیده و تا آخر سال 1383 به بهره برداری رسید که شامل ساخت انواع باطری های اسیدی و اتمی (سیلد یا اتمی) بود.

جالبه بدونید که باتری های اتمی برای اولین بار توسط شرکت سپاهان باتری تولید و به بازار عرضه شد.

تاریخچه-سپاهان-باتری

انواع باتری شرکت سپاهان باتری

سپاهان باتری انواع محصولات خود را با نام های باتری سوزوکی، باتری اوربیتال، باتری اوربیتال وان ، باتری اوربیتال وان سیلور، باتری EFB ، باتری گلدن اوربیتال، تارگت، باتیس، برجیس ، سیوولکس و کریستال تولید می کند. این باتری ها از 35 تا 220 آمپر در دسترس می باشند.

جدیدترین محصولات سپاهان باتری، سوزوکی – efb و پرمیوم می باشند. همچنین باتری های اوربیتال ، اوربیتال وان سیلور و اتمیک از محبوب ترین باتری های این شرکت بزرگ می باشند.

استانداردهای شرکت سپاهان باتری

سپاهان باتری دارای گواهینامه ها و استانداردهای مخصوصی می باشد که موجب متمایز شدن این شرکت از رقبای خود می‌شود. تمامی انواع برندهای این مجموعه زیر نظر استانداردهای DIN و GIS تولید و عرضه می شوند.

شرکت باطری سازی سپاهان موفق به کسب نشان صنعت سبز از سازمان محیط زیست کشور شده است. این شرکت دارای نشان استاندارد ملی ایران و گواهینامه های بین المللی ISO 18000، ISO 14000 و ISTS نیز می‌باشد. باتری سوزوکی حاصل همکاری مشترک این شرکت با برند سوزوکی ژاپن است.

استانداردهای-شرکت-سپاهان-باتری

شما می‌توانید برای خرید باتری در آمپرهای متنوع از سایت باتری‌ماهر، از لینک‌های زیر استفاده کنید:

باتری 50 آمپر | باتری 55 آمپر | باتری 60 آمپر | باتری 66 آمپر | باتری 70 آمپر | باتری 74 آمپر

نمایندگی سپاهان باتری

مکان اصلی کارخانه سپاهان باتری در شهرک صنعتی اشترجان اصفهان قرار دارد  که دارای 20 دفتر استانی، 750 نماینده خدمات پس از فروش و بالای 300 نمایندگی فروش در سراسر کشور است.

باتری ماهر نیز مفتخر است که یکی از نمایندگان سپاهان باتری در سطح کشور باشد و انواع محصولات این شرکت را با بهترین قیمت و کیفیت به فروش برساند.

ویژگی و کیفیت ساخت سپاهان باتری

  • در ساخت باتری های سپاهان از بروزترین تکنولوژی ها استفاده می‌شود.
  • برای تولید محصولات از بهترین متریال ها و مواد اولیه استفاده می شود.
  • باتری های سپاهان دارای انواع گواهی نامه های بین المللی کیفیت هستند.
  • محصولات این برند دارای بیشترین مدت گارانتی در بین باتری ها موجود در بازار می باشند.
  • بخش بزرگی از بازار باتری کشور در اختیار این شرکت بوده و همچنین محصولات آن به کشورهای مختلف منطقه صادر می‌شود.

ویژگی-و-کیفیت-ساخت-سپاهان-باتری

مشاهده و خرید باتری‌های مخصوص سایپا از سایت باتری ماهر: باتری پراید | باتری تیبا | باتری ساینا

مزایای باتری سپاهان

شرکت سپاهان باتری با استفاده از بالاترین و پیشرفته ترین توان فنی موجود در ماشین آلات و استفاده از تجهیزات پیشرفته و بهره مندی از مهندسین و کارشناسان با تجربه و خبره، تولیدات خود را براساس استانداردهای جهانی به روز رسانی می کند، و این محصولات با کیفیت را به بازارهای داخلی عرضه می‌کند.

از مزایای سپاهان باتری می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • قدرت استارت بالا در دماهای متفاوت
  • به کار گیری از صفحات کلسیم با فناوری Expanded Metal
  • دشارژ شدن بسیار کم
  • استفاده از درپوش مناسب و با کیفیت برای جلوگیری از خروج الکترولیت
  • دارا بودن چشمی برای دیدن تعیین مقدار شارژ
  • دارا بودن فیلتر ضد انفجار که یک مزیت بسیار خوب محسوب می شود
  • در نمونه باتری سیلد، تکنولوژی MF به کار رفته است که نشان می دهد دیگر نیاز به نگهداری توسط شما نمی باشد. منظور از نیاز به نگهداری ( تنظیم الکترولیت و سطح آب باتری ) می باشد.
  • علاوه بر ویژگی های فوق این باتری ها از قابلیت نصب و حمل راحت با استفاده از دسته های موجود برخوردارند، دارای عایق الکتریکی هستند، طول عمر مناسبی دارند و کمتر دچار خوردگی قطب و اتصالات می شوند.

ظرفیت تولید سپاهان باتری

ظرفیت تولید باتری های اتمی و باتری های اسیدی سپاهان باتری، در سال 1383 با 200.000 باتری آغاز شد و در عرض سه سال این مقدار به 2.000.000 باتری در سال افزایش یافت. در حال حاضر نیز ظرفیت تولید سپاهان باتری به 4.000.000 باتری در سال یعنی بیست برابر تولید آن در سال 1383 رسیده است.

ظرفیت-تولید-سپاهان-باتری

سخن پایانی

شرکت سپاهان باتری یک برند منحصر به فرد و شناخته شده است که با نظارت مستقیم مهندسان و کارشناسان و با تکنولوژی روز دنیا تولید می شود.  در این مطلب سعی کردیم شما را با تمامی جوانب این شرکت معتبر و بنام آشنا نماییم.

در صورت هرگونه سوال و راهنمایی برای خرید باتری ماشین می توانید با کارشناسان باتری ماهر از طریق شماره 02133156144 در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *